РЕЧИ, БОЈЕ И ЗВУЦИ- ЗОРАН М. МАНДИЋ


У трећој емисији „ Речи, боје и звуци „, гост је био Зоран М. Мандић, песник, књижевни и ликовни критичар.

– Објавио сам укупно 30 књига поезије, а врло драга ми је, рецимо књига моје поезије која је изашла на македонском језику, а коју је приредио Ристе Василевски, македонски академик- рекао је Мандић.

–  Разговор са Зораном М. Мандићем је текао спонтано, а Мандић је био и више него искрен. Своје мишљење о  разним појавама у књижевности није крио.

–  Велики сам противник награда у књижевности, иако сам и сам неке од њих, врло вредне добио. Не свиђа ми се што се књижевне награде данас додељују по принципу „ Ја теби, ти мени „ Песници Матија Бећковић и Драган Јовановић Данилов као да носе отворен ранац на леђима у који, једна за другом упадају књижевне награде – изразио је свој став песник.

–  Рекао је да је глупо плаћати чланарину удружењима књижевника јер чланови дају новац од којег челници удружења путују и троше га како стигну.

– У овом разговору није заобиђен ни наш град.

– У „ Бањи Јунаковић „ се одржава неки скуп песника за који ја нисам добио позивницу штио није нормално. Мислим да се и са именом Библиотеке требало мало сачекати. Поштујем Борисављевића, али требало је да протекне мало више времена пре доношења одлуке о имену библиотеке – говорио је у емисији о култури, Мандић.

Цела емисија на следећем линку: https://www.radiodunav.com/reci-boje-i-zvuci-zoran-m-mandic/

ИЗВОР: РАДИО ДУНАВ (АПАТИН)


Коментари

Популарни постови са овог блога

ЈУКИО МИШИМА: СУНЦЕ И ЧЕЛИК

Витешки Ред Змаја ДЕСПОТ СТЕФАН ЛАЗАРЕВИЋ – ПРВИ МЕЂУ ЈЕДНАКИМА

Слободан Самарџић: Србија се мора извући из „западнобалканског“ логора