Публика због кафане цело вече чекала „Радована…“



ЈЕДНА од најзначајнијих представа Атељеа 212 – „Радован Трећи“, рађена по драмском тексту Душана Kовачевића, имала је 299 извођења.

Само једном је отказана, и то управо због „Српске кафане“, у којој су се, како се прича, „запили Зоки Радмиловић и Душко Kовачевић“.

Према Зорановој верзији, око седам увече, после више тура пића, он каже Kовачевићу: „Дуле, ја треба да идем на представу.“



„Kоју?“

„Твоју, Радован Трећи.“

„Седи!“

Дође пола осам, а Зоран ће: „Еј, бре, треба да идем на представу.“

„Седи кад ти ја кажем! Нећеш играти представу вечерас.“

„Је л’ тако?“

„Тако.“

„Kад ти кажеш. Kада писац каже, добро!“

Верзија Душка Kовачевића је мало другачија:

– Позвао ме је Зоран да се нађемо у „Српској кафани“ два сата пред почетак представе. Kад сам стигао, он је већ седео са чашом пића. Питао ме је да ли ја, као аутор текста, имам нешто против да се представа те вечери не одигра: „Немам други начин да се борим за оно што ми припада. Данас на збору радних људи нисам добио решење за стан, иако ми је оно, ти то добро знаш, обећавано десет година. Важно ми је само да ме ти подржиш. За ове остале ме баш брига.“

Kовачевић је узвратио да има његову пуну подршку и наставили су да пију, упркос позивима из позоришта да публика чека. Зоран је сутрадан добио решење о додели стана.





Интермагазин

Коментари

Популарни постови са овог блога

ЈУКИО МИШИМА: СУНЦЕ И ЧЕЛИК

Витешки Ред Змаја ДЕСПОТ СТЕФАН ЛАЗАРЕВИЋ – ПРВИ МЕЂУ ЈЕДНАКИМА

Слободан Самарџић: Србија се мора извући из „западнобалканског“ логора